270513

 
Massa sköna bruds med sjuka fashioncreds. Det finns så många ASCOOLA kvinnor och förbilder ute i världen. Funderar på att göra en skön bloggserie med coola kvinns som inte bara har the lookz utan också INTELLIGENS, PERSONLIGHET OCH MOD
 
Det sista lät som tre kriterier man borde uppfylla för att vara en bra person, men menar mest att jag är så trött på att vi bara bekräftar varandras utseende hela tiden. Du är så snygg, du är så fräsch (lol), fin tröja, cool stil, vad smal du har blivit, snyggt hår osv osv osv osv i oändlighet. Det är sååååå tröttsamt och när nån har 40 st "snygg!"-kommentarer på sin profilbild så vill jag bara skriva "DU HAR EN FIN PERSONLIGHET OCKSÅ!!!" 
 
aa det ska jag göra. Serien alltså. Och sista bilden <3 kate winslet <3 om jag var tvungen att välja en *outfit* som jag var tvungen att ha resten av livet skulle jag lätt välja allt på sista bilden. toodles
linn | |
Upp